7.12.11

Hey ben doğdum !

Bugün "8 Aralık" benim doğum günüm. Hiçbir şey olmasada kendimi hep özel hissederim mutlu olurum her doğum günümde. Şuan mutluyum :) anneme teşekkürlerimi sunarım babamada öpücüklerimi gönderiyorum. Tabi beni bugünlere getirebilmekte kolay iş değildi eminim. Ayrıca burdan ilkokuldaki sınıf öğretmenime saygılarımı iletiyorum. İstanbuldaki halamlarada selamlar. Hediye almayı çok severim hatta itiraf ediyorum sırf hediye için doğum günü kutluyorum. Hatta o kadar kötü bi insanım ki bazı insanlarada ne hediye almaları gerektiğini çaktırmadan alttan alttan belli ediyorum. Yılbaşına çok yakın olduğu için bazen aldığım doğum günü hediyeleri yılbaşı hediyesi yerinede geçiyo :( özellikle anneme göre. Tabi kendi doğum günü temmuzun ortasında. Hatta her doğum günümde birine alınabilecek en güzel hediye kitaptır diyip duruyo. Evet kitap okumayı çok seviyorum ve gerçekten birinin kitap hediye etmeside güzel olabilir ama karşımdaki şirin bi kolye almışsada kitaba değişmem yani :) bende geçen doğum gününde gidip sadece bi kitap aldım. Hiç beklemiyodu tabi sevinsinmi napsın bilemedi :) sanırım daha değişik birşey bekliyodu ve sanırım bi daha bana kitap en güzel hediye gibi laflar etmez. Oyle yani... Geçen sene ki doğum günüm çok güzeldi emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum. Bu arada 22ye girdim 21den gün aldım yani 22 oldum ama 21 yaşındayım biten yaş söylenir 21 diicem ama işime gelmediği zamanlar 22 derim emin olun görseniz 16 dersiniz oda başka bi olay. Herkes hala 16 sanıyo. Annemin dediğine göre bu iyi birşeymiş ama daha bi iyiliğini göremedim sigara alırken hala kimlik soruyolar, araba kullanırken görünce kesin garipsiyolar.

*Bu arada 2011 yılından nefret ettim, hiç sevmedim, bir sürü kötü olayla karşılaştım. Şu yıl bitsin artık 2012 yılı herşeyi iyileştirsin güzelleştirsin... 

mutlu yıllar ba-na . . .

5 yorum: