21.2.12

dear diary...



sinirlenince kendimi kaybediyorum hiç yapmak istemediğim şeyi yapıyorum. benim birine yaptığım bişeyi bi başkası bana yapıyo. sanki bi başkasına yaptığım şey yüzünden cezalandırılıyorum. delirebilirim bunu bana nası yapar diye düşünmekten. o kim ya ne sanıyo kendini diyorum hatta küfür edesim var şuan. sallamam gerekirken bu sinir yüzünden dahada üstüne gidiyorum. gittikçe dahada batırdığımın farkındayım. ama o an onu yapıyorum sonra pişman olacağımı bilsemde. bunu bana yaptıkça ben dahada çizgimden çıkıyorum. daraltıcak dereceye geliyorum. o an biri olsada yanımda bana hiçbişe yaptırmasa. tam bi salağım. insan bile bile hata yapıosa gerizekalıdan başka bişe değildir. örnek olarak ben birine bişe yazdım cevap vermedi ya. aptalım ben demiyorum ki o beni takmıyosa bende onu takmam diye. tam tersine üsteliyorum. o cevap verene kadar. yaptığına pişman edeceğimi düşünerek yapıyorum ama bn konustuguma pişman oluyorum. tamam bi insanın hayatta her istediği olmaz. ama hiç mi olmaz ya. bütün yazım kurallarına yine uydum büyük harf küüçük harf ayrı -de ler falan hepsi süper oldu. bu duyarsızlık beni öldürecek. sinirleneceğimin farkındaki yapıyo bunu. utanmasam bana cevap vermediği zaman bana cevap ver diye yalvarıcam. yazdıklarımdan böle bişe anlaşılmıosa noktada koymayanilirim hatta kelime aralarındaki boşluklarıda atsam daha hoş olur tamam bişeyin cezasını çekiyorum sanırımda yok yanlış şekilde oluyo bu nolur başka açıdan değerlendirebilirz Tanrı'm evet istediğin herşeyi yaparım valla bak çok uslu olurum yazdıklarımdan ben bile bişe anlamadım ama soluksuz yazdım şuan bunu hatta 5 dk bile sürmedi. bütün içimi döktüm hatta. iyi bi terapi oldu. ben günlük tutsam her gün bu terapiyi uygulasam çok minnoş çok relax çok tatlı bi insan olurum. birazda zayıflarsam tamam başka bişe istemiyorum. burnumda biraz küçük olsun ya yanaklarım şişko olmasın bu kadar. saçlarımda biraz daha uzasın artık. başka hiçbişe istemiyorum. vücut ölçülerimden memnun değilim aslında 90-60-90 ölçülerine göre kıyaslarsak 60-60-70 diye bi rekora sahip olabilirim. bu kadar Tanrı'm hersey çok güzel bunların dışında bi şikayetim yok herşey için teşekkürler. son olarak beni sallamayan ve önemsemeyen kel kalsın insalla.

*oh mis iyi geldi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder